Reklamačný poriadok v prípade predaja tovaru konečnému zákazníkovi (maloobchod)    



1. ODOVZDANIE TOVARU: 

Pred uplatnením reklamácie dôkladne skontrolujte, či závada nie je spôsobená nastavením alebo zapojením výrobku v rozpore s odporúčaním výrobcu. 

Stručne prekonzultujte s našim zamestnancom, či nie je možné závadu odstrániť 
Tovar pošlite poštou alebo odovzdajte osobne na adrese firmy Group INDORS s.r.o.

Bajzova 1
P.O.Box 14
820 16 Bratislava 216


Zabaľte ho do antistatického obalu a do dostatočne pevného náhradného obalu (napr. primeraná kartónová krabica), aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. 
 Prípadné nejasnosti prosím konzultujte:
Telefonicky:

Mobil: 0904 130 081

E-Mailom:
sonax@indors.sk


2. PREVZATIE TOVARU A ZÁRUKA: 

Bezplatná záručná oprava porúch je poskytnutá, pokiaľ:

  • tovar je dodaný na reklamáciu  vrátane príslušenstva a dokumentácie spolu s dokladom o nákupe
  • je s tovarom zaslaný podrobný popis závady
  • tovar nebol vystavené cudziemu vplyvu, neboli porušené plomby,výr. číslo
  • tovar nebol používané iným spôsobom ako podľa návodu k obsluhe a poučenia pri nákupe
  • sa nejedná o bežnú údržbu
  • závada nebola spôsobená vonkajšími vplyvmi (znečistenie, búrka, prepätím siete)
  • výrobok nebol mechanicky poškodený

 

K tovaru priložte kópiu faktúry s podrobným popisom závady a podrobný popis podmienok, pri ktorých sa závada prejavuje. 


3. REKLAMÁCIA: 
.

Dlžka záruky pre jednotlivé výrobky je uvedená v dodacom alebo záručnom liste. V prípade mimozáručnej opravy sa prosím vopred informujte na cenu opravy. 

V prípade oprávnenej záručnej reklamácie bude tovar v čo najkratšom možnom termíne (bežne 10-15 dní, maximálne 30dní) opravený, pripadne vymenený za iný opravený, alebo nový kus rovnakého typu. 

V prípade, že nie je možne vyriešiť reklamáciu opravou, alebo výmenou za rovnaký typ, vyhradzujeme si právo riešiť reklamáciu výmenou za iný výrobok s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami.

V prípade neoprávnenej reklamácie bude zákazníkovi tovar vrátený až po uhradení nákladov vzniknutých neoprávnenou reklamáciou.

4. STAV REKLAMÁCIE: 

Vyriešenie reklamácie zákazníkom oznamujeme e-mailom na Vami uvedený e-mail pri registrácii alebo telefonicky.


5. DOPRAVA REKLAMOVANÉHO TOVARU: 

Reklamačné konanie začína dňom prijatia tovaru, nie dátumom podania zásielky. Ak je tovar pred koncom záruky doporučujeme zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru zákazníkom. 
Prepravu opraveného/vymeneného tovaru (ktorý bol dňom prebratia obchodníkom v záručnej lehote) naspäť zabezpečuje obchodník na svoje náklady.

Informácia týkajúca sa riešenia sporov online podľa čl. 14, odst. 1 ODR (nariadenie pre riešenie sporov online):

Európska komisia poskytuje spotrebiteľom možnosť riešenia sporov online na jednej zo svojich platform, a to na základe čl. 14, odst. 1 nariadenia ODR. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) slúži ako portál, na ktorom môžu zákazníci dosiahnuť mimosúdne urovnanie sporov vyplývajúcich z online nákupov a zmlúv o službách.